Guerra d’aigua al pati
Avui, al pati de l’escola, hi ha hagut una guerra d’aigua. Hem corregut, hem jugat, hem rigut i hem quedat xops. Ha estat molt molt divertit.
Avui, al pati de l’escola, hi ha hagut una guerra d’aigua. Hem corregut, hem jugat, hem rigut i hem quedat xops. Ha estat molt molt divertit.
Els/les alumnes de cicle mitjà i cicle superior vam anar a la Rectoria Vella a jugar i a menjar-nos un gelat. Vam pujar a tots els gronxadors.
Els/les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem fet una sortida per passar el matí la Font dels Enamorats. Ens hem divertit molt.
Els alumnes de segon de primària van representar l’obra “El monstre de colors”. Ho van fer molt bé i ens van fer gaudir molt.
El 13 de juny les classes de 1r, 3r i 5è de Primària van anar a Aira Natura, un Parc d’aventures a l’aire lliure.